مشکلات رایج دستگاه لایت کیور دندانپزشکی را بشناسید

لایت کیور یکی از ابزاری است که در زمینه ی ترمیم دندان های پوسیده کمک می کند. همچنین دستگاهی است که به وسیله نور بنفش مواد ترمیمی دندان را سفت می کند. به جرات میتوان گفت که این ابزار از جمله دستگاه های مهم و پر استفاده در مطب های دندانپزشکی است و به وجود آمدن مشکل یا نقص فنی در آن می تواند آخرین چیزی باشد که یک دندانپزشک به آن نیاز دارد. 

با این حال بازهم به وجود آمدن برخی مسائل و مشکلات بدیهی و ناگزیر بوده و در طول سال ها استفاده از تجهیزات و خصوصا دستگاه پرمصرفی مانند لایت کیور حتما مشکلات متعددی برای آن ها ایجاد خواهد شد. برخی از این مشکلات و نقایص نیاز به بررسی تکنسین های متخصص دارند اما برخی دیگر می توانند به راحتی توسط خود دندانپزشک حل و فصل شوند. اما این در صورتی امکان پذری است که نسبت به مشکلات رایج دستگاه لایت کیور خود اشراف کامل داشته باشید و راه حل های برطرف کردن آن ها را بشناسید. 

حالا نوبت به این می رسد که بدانید چه مشکلات متداولی ممکن است برای دستگاه لایت کیور مطب دندانپزشکی شما اتفاق بیفتد!

مشکلات متداول دستگاه لایت کیور

قوانین، مقررات و استانداردهای مطب پزشکی

قوانین، مقررات و استانداردهای مطب پزشکی

طبق تعریف وزارت بهداشت و درمان، مطب های پزشکی باید دارای یک سری ویژگی ها و استانداردها باشند. این استانداردها از نام مطب تا ساختمانی که در آن قصد تاسیس مطب دارید را تحت پوشش قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم تا تمام این نکات را به طور کامل بررسی کنیم. 

چگونه مطب دندانپزشکی مرتب تری داشته باشیم؟

چگونه مطب دندانپزشکی مرتب تری داشته باشیم؟

تا به حال در مورد کایزن چیزی شنیده اید؟ در این مقاله قصد داریم تاثیر کایزن بر بهبود فضای مطب دندانپزشکی را بررسی کنیم.

آشنایی با آناتومی دندان: انواع، تعداد و مشکلات شایع

آشنایی با آناتومی دندان: انواع، تعداد و مشکلات شایع

به باور انسان شناسان و تاریخ دانان یکی از عضوهایی که بیش ترین تغییرات را نسبت به نسل های گذشته انسان داشته است، استخوان فک، دهان و دندان است.

انواع تجهیزات هتلینگ؛ از تابوره تا سینک اسکراب

انواع تجهیزات هتلینگ؛ از تابوره تا سینک اسکراب

به تمام خدماتی که در بیمارستان در جهت رفاه حال آن ها داده می شود، هتلینگ (Hoteling) و به تجهیزات مورد استفاده برای این منظور، تجهیزات هتلینگ گفته می شود.

قوانین و استانداردهای مربوط به مطب های دندانپزشکی

قوانین و استانداردهای مربوط به مطب های دندانپزشکی

مطب دندانپزشکی باید راحت، زیبا و از همه مهم تر مطابق با استانداردها و قوانین احداث شوند. این استانداردها بهداشت فردی کارکنان، محیط فیزیکی مطب، بررسی تجهیزات و اطلاعات نویسی دندانپزشک را شامل می شوند.