مشاوره خرید و قیمت فلکسوپلاست و کستینگ ماشین

کستینگ ماشین چیست؟

این دستگاه یک سانتریفیوژ الکتریکی برای ذوب فلزات با دمای بالاست و تکنولوژی عملکردی آن القاء جریان الکتریکی با تغییر شار میدان مغناطیسی می باشد. این دستگاه در لابراتواری بسیار کاربرد دارد و عملکرد آن به این صورت است که ابتدا آلیاژهای رایج در دندانسازی (به جز تیتانیوم) در داخل بوته ذوب دستگاه قرار می گیرد و پس از آن در محل مورد نظر قرار داده می شود. این آلیاژها به تدریج ذوب شده و در اثر نیروی گریز از مرکز به داخل سیلندر هدایت می شوند. یکی از ویژگی های بارز این دستگاه استفاده از گاز آرگون برای محافظت از اکسیداسیون آلیاژهای مورد استفاده می باشد.

خرید دستگاه کستینگ القایی

روش عملکرد دستگاه کستینگ القایی براساس تکنولوژی ذوب القایی می باشد که عملیات دقیق و ایمن ریخته گری یا Casting را با کلیه آلیاژهای رایج در دندانسازی جز تیتانیوم را میسر می سازد. یک دستگاه کستینگ خوب و استاندارد دارای ویژگی هایی مانند میزان دقت بالا بدون هیچ گونه تغییر در ابعاد کار، حصول ایمنی 100 درصدی (عدم احتمال خطرات ناشی از روش سنتی کستینگ،حذف کپسول گاز و هوا و...)، قابلیت استفاده از گاز آرگون جهت کاهش حداکثری میزان اکسیداسیون (حذف کامل اکسیداسیون و تخلخل)، صرفه جویی در زمان (سرعت عملکرد چند برابر در مقایسه با روش سنتی کستینگ)، مقرون به صرفه با مصرف بهینه آلیاژ، بدون احتیاج به بالانس و تنظیم و کاربری آسان می باشد. بنابراین هنگام خرید کستینگ ماشین حتما و حتما این قابلیت ها را در آن بررسی کنید.

در کنار تمامی این نکات ابعاد دستگاه نیز باید مورد توجه شما باشد. دستگاه کستینگ معمولا دارای ابعاد بزرگ و جایگیری است که نیاز به فضای مناسب در لابراتواری دارد. بنابراین پیش از خرید ابعاد حدودی مورد نظرتان را حتما تعیین کنید.

قیمت دستگاه کستینگ القایی

قیمت دستگاه کستینگ القایی در ایران به دلیل داخلی بودن اکثریت این دستگاه ها از یک محدوده قیمتی متوسطی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که تنها در صورتی نیاز به استفاده از این دستگاه دارید که در لابراتوار دندانسازی فعالیت می کنید در غیر این صورت خرید آن تنها یک هزینه اضافه برای شما محسوب خواهد شد. امروزه دستگاه های کستینگ زیاد و متنوعی در بازار ایران وجود داشته و همین موضوع انتخاب شما را نیز بسیار محدود می کند.

دستگاه فلکسوپلاست چیست؟

سیستمی پیشرفته جهت تزریق مواد ترموپلاستیک با کاربری ایده آل در دندانسازی به منظور ساخت پروتزهای متحرک یا دنچر آکریلیک می باشد. استفاده از این دستگاه همواره سهولت، دقت و زیبائی را در ساخت پروتز به ارمغان می آورد. این دستگاه در لابراتورهای دندانسازی مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت زیست سازگاری بالا با توجه به بافت دندان های انسان را دارد.

خرید فلکسو پلاست استاندارد 

یک دستگاه فلکسو پلاست استاندارد و خوب باید به پردازشگر پیشرفته جهت کنترل اتوماتیک برنامه، زنگ هشدار اتمام برنامه، سیستم اعلام خطا در شرایط کاربری نادرستزسنسور حرارتی دقیق جهت اندازه گیری دمای داخل مافل، نمایشگر جهت نمایش دمای داخل مافل، مافل چدنی ساخته شده از مواد درجه یک جهت سهولت در تزریق و خروج کارتریج و جک با کنترل پنوماتیک باشد.

همچنین در کنار تمام ویژگی های گفته شده باید دقت عملکردی بالا و کاربری آسان داشته باشد. فراموش نکنید که ابعاد این دستگاه نیز نسبتا بزرگ بوده و نیاز است که حتما پیش از خرید فلکسو پلاست به ابعادش نیز توجه کنید. در کنار آن ها مطمئن شوید که این نیروی مورد نیاز این دستگاه از طریق برق شهری قابل تامین باشد. زیرا برخی از این دستگاه ها برای کار کردن نیاز به نیرویی فراتر دارند و لازم خواهد بود که یک موتور برق برای آن ها تهیه کنید.

قیمت دستگاه فلکسو پلاست 

بدیهی است که هرچه قابلیت ها و ویژگی های دستگاه بیش تر باشد، قیمت دستگاه فلکسو پلاست نیز بالاتر می رود. وجود برخی از ویژگی ها مانند پردازشگر پیشرفته جهت کنترل اتوماتیک برنامه ها، زنگ هشدار برای اعلام اتمام برنامه و سیستم اعلام خطا قیمت این دستگاه را افزایش خواهند داد. امروزه در بازار ایران اکثر دستگاه های فلکسو پلاست ساخت شرکت های داخلی و یا مونتاژ هستند که از کیفیت قابل قبول و قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دستگاه برخوردارند.

شما می توانید تهیه تمام تجهیزات لابراتوار دندانسازی خود را با خیال راحت به فروشگاه یونیت بسپارید و تجهیزات خود را با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.


مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت