مشاوره خرید و قیمت چکش و بن میل

چکش دندانپزشکی چیست؟

چکش ایمپلنت دندان ابزار جراحی است که در کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود. چکش ایمپلنت به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که به جراح اجازه می‌دهند تا ایمپلنت را بدون آسیب رساندن به استخوان یا بافت اطراف، به طور دقیق و دقیق در استخوان قرار دهد. این ابزار در واقع یار کمکی چیزل برای خارج کردن استخوان می باشد. به این صورت که اگر استخوان در سر جای خود محکم شده باشد و نیروی چیزل کافی نباشد، از چکش استفاده می شود. علاوه بر وظیفه اصلی آن قرار دادن ایمپلنت در سرجای مناسب خودش استفاده می باشد.

راهنمای خرید چکش دندانپزشکی

این چکش به طور اختصاصی برای استفاده در کاشت ایمپلنت نیز ساخته شده است. چکش ایمپلنت دندان دارای دو نوع طراحی است. اولین مورد یک چکش به سبک چکش است که از یک سر پتک برای هدایت ایمپلنت به استخوان فک استفاده می کند. سر پتک طوری طراحی شده است که ملایم باشد و آسیب به بافت و استخوان اطراف را به حداقل برساند. نوع دوم چکش یک چکش به سبک جغجغه ای است که از مکانیزم جغجغه ای برای هدایت ایمپلنت به داخل استخوان فک استفاده می کند. چکش ایمپلنت معمولاً در قرار دادن ایمپلنت های بزرگتر استفاده می شود، زیرا مکانیسم جغجغه می تواند کنترل و دقت بیشتری را ارائه دهد. بنابراین گام اول برای خرید چکش ایمپلنت انتخاب نوع آن است.

نکته مهم بعدی انتخاب نوع سری چکش است. چکش های ایمپلنت معمولا در دو نوع سری فلزی و پلاستیکی طراحی و تولید شده اند. نوع پلاستیکی آن ها برای جایگذاری ایمپلنت در سر جای خود و نوع فلزی برای کار با چیزل و یا تکه تکه کردن استخوان به کار گرفته می شوند. بنابراین دقت کنید که اگر قصد خرید چکش برای ایمپلنت را دارید، نوع سر فلزی آن به هیچ عنوان مناسب کار شما نخواهد بود.

قیمت چکش دندانپزشکی

چکش ایمپلنت دندانی در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و ابزاری ضروری برای دندانپزشکان ایمپلنت هستند. این اینسترومنت برای داشتن دقت بالا کار شما طراحی شده اند و این اجازه را می دهند تا ایمپلنت را بدون آسیب رساندن به بافت و استخوان اطراف آن، در سر جایش قرار دهید. بنابراین این ابزار تخصصی بوده و نیاز نیست که در هر مطبی حضور داشته باشد. اما اگر تخصص شما ایمپلنت دندان باشد، حضور این چکش یکی از بایدهاست. بنابراین در صورتی که از این وسیله به طور مداوم استفاده می کنید، هزینه کردن برای آن را به چشم یک سرمایه گذاری ببینید و از آن ترسی نداشته باشید.

بن میل کراشر چیست؟

بن میل کراشر یکی از اینسترومنت های دندانپزشکی است که وظیفه پودر و خرد کردن پودر استخوان (bone mill) به حد مورد نیاز را بر عهده دارد. جنس این اینسترومنت از استیل ضدزنگ بوده و قابلیت اتوکلاو نیز دارد. بن میل کراشرها بر اساس شرکت سازنده در اندازه های متفاوتی تولید می شوند. بن میل یا پودر استخوان ماده ای برای ساخت ایمپلنت دندان و پر کردن حفره های داخل دندان است. پودر استخوان در واقع زمانی استفاده می شود که شخص مراجعه کننده، دارای استخوان کافی در فک نباشد و یا استخوان فک وی به خاطر دلایل گوناگون تحلیل رفته باشد. استفاده از پودر استخوان سبب می شود شرایط کاشت ایمپلنت فراهم شود. از پودر استخوان برای پیوند استخوان فک استفاده خواهد شد و مقاومت ایده آل برای کاشت ایمپلنت را برایتان ایجاد خواهد کرد.

راهنمای خرید بن میل کراشر 

بن میل کراشرها ابزار ساده ای هستند که یک وظیفه بیش تر ندارند و آن همان آماده کردن پودر استخوان برای ایمپلنت است. این ابزار باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا بتوانیم آن ها را استاندارد و مناسب بدانیم. بنابراین اگر قصد خرید بن میل کراشر را دارید حتما نکات زیر را در آن جستجو کنید.

بن میل کراشرها باید بتوانند پودر استخوان را به اندازه مورد نیاز شما خرد و ریز کنند. بنابراین باید حتما بن میل کراشری را خریداری کنید که آسیاب روی آن به اندازه مورد نیاز شما باشد. در ضمن بن میل کراشر باید بتواند دانه های پودر استخوان را به صورت یک دست و یکنواخت پودر کند و هیچ تکه بزرگی به جای نگذارد.

بن میل کراشرها با یکی از مهم ترین بخش های ساخت ایمپلنت، یعنی پودر استخوان در ارتباط مستقیم هستند. بنابراین نیاز است که همواره استریل و تمیز باشند. از این رو به احتمال زیاد به تعداد دفعات زیادی وارد دستگاه اتوکلاو خواهند شد. جنس بن میل کراشرها باید از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا باشد تا در صورت اتوکلاو شدن های متعدد دچار زنگ زدگی و خرابی نشود.

قیمت بن میل کراشر

ابزار خاصی مانند بن میل کراشر که استفاده تخصصی دارند معمولا قیمت های بالاتری نسبت به اینسترومنت های معمولی خواهند داشت. بنابراین تنها در صورتی اقدام به خرید و هزینه کردن برای این محصول کنید که حوزه تخصصی شما ایمپلنت است. اگر شما به طور مداوم از این وسیله استفاده می کنید بهتر است با یکبار هزینه بیش تر، کیفیت بالاتری از این محصول را خریداری کنید و مطمئن باشید که برای مدت طولانی برایتان کار خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید سوالات خود را در خصوص خرید بن میل کراشر، چکش ایمپلنت و بن اسکراپر به صورت تلفنی و یا آنلاین با کارشناسان یونیت در میان بگذارید. مطمئن باشید که پشتیبانان ما شما را به بهترین شکل ممکن برای خرید محصول مورد نظرتان یاری خواهند کرد.

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت
selective product