مشاوره خرید و قیمت پیشبند و آستین

آستین یکبار مصرف پزشکی چیست؟

کاور آستین نایلونی یکبار مصرف ، برای محافظت و جلوگیری از لکه، آلودگی و چرک شدن آستین لباس فرم کارکنان مورد استفاده قرار میگیرد و این کاور آستین به علت داشتن کش مخصوص با کشسانی و انعطاف پذیری که در دو سر انتهایی خود دارد، هم سر آستین گشاد را دور مچ جمع کرده و هم آرنج را از کثیفی محافظت خواهد کرد.

راهنمای خرید آستین یکبار مصرف پزشکی

آستین های پزشکی یکی از البسه مهم و ضروری برای پزشک جهت حفظ نظافت لباس و آستین او محسوب می شود و نیاز است که همیشه در مطب، اتاق جراحی و سایر نواحی آلوده در مراکز درمانی همراه او باشد. اگر قصد خرید آستین یکبار مصرف پزشکی را دارید بهتر است نکاتی را در مورد آن بدانید.

جنس این آستین ها از نایلون PE بوده و یکبار مصرف هستند و باید پس از هربار استفاده دور انداخته شوند. دقت کنید که جنس نایلون برای جلوگیری از تعریق و نفوذ آلودگی ها به آن نکته بسیار مهمی می باشد. رنگ آستین های یکبار مصرف بهتر است روشن باشد (عموما به رنگ آبی و سفید) تا آلودگی ها و خون را به خوبی بر روی خود نمایان کند.

نکته مهم بعدی در مورد آستین ها وزن آن هاست. آستین های یکبار مصرف باید بسیار سبک باشند تا آزادی عمل را از پزشک نگرفته و باعث اذیت دست او نشوند. وزن هر یک عدد از این آستین ها معمولا به 1 گرم هم نمی رسد.

در آخر دقت کنید که کش دور مچ آستین ها کاملا محکم بوده و با گذشت چند دقیقه شل نشود زیرا آستین از دست خواهد افتاد و علاوه بر این که مزاحم کار شما خواهد شد، بلا استفاده نیز می شود.

قیمت آستین یکبار مصرف

قیمت آستین یکبار مصرف را بیش تر از هرچیزی شرکت تولید کننده آن تعیین می کند. هرچه شرکت معتبرتر باشد طبیعتا محصولات آن نیز گران تر خواهد بود. البته که خرید عمده این آستین ها از تمامی شرکت ها بسیار برایتان به صرفه تر خواهد بود اما در صورتی که مرکز درمانی شما کوچک باشد و یا کمتر با مواد آلوده و خون در ارتباط می باشید، عمده خریدن آن را فراموش کنید زیرا تنها برایتان هزینه اضافه و گزافی خواهد بود.

پیش بند پزشکی چیست؟

پیش بند نایلونی، یکی از ابزارهایی است که در پزشکی و دندانپزشکی از آن استفاده می شود. از پیش بند دندانپزشکی به عنوان نوعی محافظ بیرونی استفاده می شود و از موارد پرمصرف در پزشکی و دندانپزشکی است. پیش بند یکبار مصرف مشاغل پزشکی مانند دندانپزشکی، در بیمارستان ها و یا مطب ها برای انجام جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی پیش بند یک نوع محافظ است که از لباس فرد در مقابل آلودگی و صدمات جلوگیری می‌کند.

راهنمای خرید پیش بند یکبار مصرف پزشکی 

پیشبند یکبار مصرف پزشکی برای جلوگیری از آلودگی لباس‌ و شیوع بیماری ها استفاده می‌شود. مزیت یکبار مصرف بودن این پیشبند در این است که در صورت کثیف یا آلوده شدن، نیاز به شستشو ندارد و پس از استفاده دور انداخته می‌شود. پیشبند یکبار مصرف پزشکی در بسته ‌بندی ‌هایی بهداشتی به فروش می ‌رسد. بنابراین لازم است که پیش از خرید این محصول نکاتی را در مورد آن بدانید.

مهمترین ویژگی ای که یک پیشبند یکبارمصرف پزشکی باید داشته باشد کیفیت مناسب جنس آن است تا بتواند از جراح و یا ارائه دهنده خدمات در مقابل آلودگی ها محافظت کند. همچنین استفاده آسان در هنگام پوشیدن و درآوردن این پیشبند یکبار مصرف پزشکی یک مزیت کاربردی به حساب می‌آید. علاوه بر آن لازم است کاور بسیار مناسب و قابل اطمینان و باکیفیت را برای جلوگیری از ورود آلودگی و میکروب ارائه دهد.

این پیشبند یکبار مصرف با داشتن ضخامت، ابعاد و پوشش مناسب به عنوان محافظ برای استفاده کارکنان بیمارستان و مراکز درمانی، پزشکان و دندانپزشکان قابل استفاده است. این محصول یکبار مصرف از مواد درجه یک با کیفیت تولید شده است بنابراین هیچ گونه آلرژی ایجاد نخواهد کرد. پیشبند یکبار مصرف در بسته بندی های بهداشتی متفاوت و در رنگ های متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

قیمت پیش بند پزشکی یکبار مصرف

اگر ممکن است جراح و پزشک در معرض ابتلا به بیماری های خاصی مانند ایدز و هپاتیت قرار بگیرد باید از پیش بند های پزشکی با کیفیت بالا استفاده شود که مطمئنا قیمت بالاتری نیز دارند. اما بدانید که این هزینه را بابت حفظ جان پزشک و تمیز نگه داشتن محیط انجام داده اید. به طور کلی قیمت پیش بند پزشکی یکبار مصرف بسیار کم است و اگر آن را به صورت عمده بخرید به صرفه تر نیز خواهد شد اما در صورت گران بودن نیز بدانید که این ابزار ارزشش را خواهد داشت.

راهنمای خرید پیش بند یکبار مصرف دندانپزشکی

پیش بند دندانپزشکی یکبار مصرف کاملا بهداشتی بوده و به منظور حفاظت و ایمنی فرد به کار برده می‌شود. در تهیه این پیش بندها از تکنیک منحصر به فردی استفاده شده که اتصال لایه های بافت با نقش برجسته افقی برای بالا بردن کیفیت و حفاظت بکار برده شده است. لبه ضد آب و منحصر به فرد این پیش بند قدرت و دوام بیشتری را در هنگام استفاده ایجاد می‌کند.

قسمت سینه این پیش بند دارای یک لایه پلی اتیلن مقاوم در برابر مایعات است که به عنوان یک مانع مؤثر در برابر آلودگی عمل می‌کند و همچنین در برابر هرگونه خیس شدن مقاومت بالایی دارد و از نفوذ رطوبت و آلودگی نیز جلوگیری می‌کند. پیش بند دندانپزشکی برای حفظ بهداشت بیمار و دور نگه داشتن بیماران از تماس با مایعات استفاده شده در معاینات دندانپزشکی استفاده می‌شود.

قیمت پیش بند دندانپزشکی یکبار مصرف

پیش بند دندانپزشکی از یک تکه پارچه پلاستیکی ذوزنقه ای شکل با قد حدود 140 سانتی متر و تا زیر زانو تشکیل شده است. همان طور که از نام این محصول بهداشتی مشخص است برای جلوگیری از پاشیدن شدن آب و دیگر مایعات غیر شیمیایی به لباس شخصی یا لباس کار استفاده می‌شود. این محصول تولید داخل کشور ایران است و با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری است.

شما می توانید از طریق همین صفحه پیش رو برای خرید آنلاین آستین و پیش بند پزشکی اقدام کرده و آن را با قیمت کارخانه از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان داخلی تهیه کنید.

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت
selective product