مشاوره خرید و قیمت کاغذهای استریل

کاغذ استریل پزشکی چیست؟

به نوعی از بسته بندی ابزارآلات پزشکی و دندانپزشکی که جهت استریل کردن آن ها استفاده می شود، کاغذ استریل پزشکی می گویند. این کاغذها عموما از 3 طرف کاملا وکیوم و بسته هستند و طرف چهارم آن ها پس از قرار گیری ابزار درونشان توسط دستگاه دوخت سیلر مهر و موم می شود. تمام ابزار پزشکی و دندانپزشکی در فرایند استریل و اتوکلاو شدن باید توسط کاغذ های مخصوصی بسته بندی شوند که به آن ها کاغذ های مدیکال نیز می گویند که به صورت رول پیچیده شده اند و یک طرف آن کاغذ و طرف دیگر آن فیلم قرار گرفته است. امروزه به این کاغذها رول استریل اتوکلاو می گوییم.

راهنمای خرید پک استریل اتوکلاو

همانطور که می دانید روش های استریل متفاوتی در صنعت پزشکی و دندانپزشکی وجود دارد که هر یک به طور خاصی اقدام به استریل ابزار می کنند. بنابراین امکان پذری نیست که برای تمامی آن ها از یک پک استریل ثابت استفاده کنید. برای آن که بتوانید رول استریل مناسب را برای خود بخرید باید به نکات زیر توجه کنید.

جنس کاغذ مدیکال اتوکلاو

جنس رول کاغذ استریل اتوکلاو باید مناسب با دستگاه اتوکلاو باشد. برای اتوکلاو بخار یا اتیلن اکساید رول با جنس کاغذ سلولزی مناسب می باشد و برای اتوکلاو پلاسما بایستی رول با جنس کاغذ تایوک خریداری کنید. تایوک نام تجاری نوعی از الیاف پلی اتیلن با چگالی بالا و یک ماده مصنوعی است و در واقع راه حلی برای مشکل نامناسب بودن رول های کاغذی و سلولزی برای استریل با اتوکلاو پلاسما است

وجود نشانگر یا اندیکاتور شیمیایی در رول استریل 

دقت کنید که حتما در هر دو طرف حاشیه رول استریل اتوکلاو، اندیکاتور یا نشانگر کلاس یک وجود داشته باشد. متاسفانه امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور گاهی می بینیم که تولیدکنندگان اقدام به تولید رول های استریل بدون اندیکاتور و بی کیفیت با قیمت پایین تر می کنند. این کار کاملا برخلاف استانداردهای ملی و جهانی بوده و از خرید رول پک اتوکلاو بدون اندیکاتور شدیدا خودداری کنید.

در نهایت حتما محصول را در سایت IMED بررسی کنید و از وجود آن مطمئن شوید. اگر محصول مورد نظر شما در این سایت ثبت نشده باشد به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید و به سراغ شرکت های تولیدکننده یا واردکننده معتبر بگردید.

قیمت رول استریل اتوکلاو

رول پک های اتوکلاو انواع مختلفی دارند که قطعا تمام آن ها در قیمت با یکدگیر اختلافاتی خواهند داشت. به طور مثال معمولا قیمت رول پلاسما گرانتر از رول بخار و اتیلن اکساید می باشد. در واقع می توان گفت که قیمت رول استریل تایوک از سایر رول ها با تعداد و بسته بندی های مشابه گران تر می باشد.

یونیت به عنوان دارنده بزرگ ترین مجموعه رول استریل اتوکلاو شناخته شده و شما می توانید با خرید از ما از کیفیت کاغذها مطمئن باشید. همچنین پشتیبانان مجرب ما به صورت آنلاین و تلفنی آماده ارائه مشاوره های تخصصی و دقیق در مورد رول استریل اتوکلاو به شما خواهند بود.

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت
selective product