مشاوره خرید و قیمت ویبراتور و وکیوم میکسر

وکیوم میکسر یا همزن لابراتواری چیست؟

یکی از دستگاه های تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که به شکل متداولی در آزمایشگاه های مختلف به کار گرفته می شود. همزن مکانیکی آزمایشگاهی به نام های دیگری مانند مخلوط کن آزمایشگاهی , میکسر گردابی یا میکسر آزمایشگاهی (میکسر مکانیکی آزمایشگاهی) نیز شناخته می شود. مخلوط کردن سیالات از فرایندهای بسيار مهم در صنایع شیمیایی می باشد. سیستم همزن ها می تواند شامل ادغام کردن يک یا چند سیال با هر کدام از فازهای دیگر مانند مایع، جامد و گاز باشد. عملیات میکسر مکانیکی معمولاً به منظور اختلاط یک حجم از محلول ، واکنش شیمیایی، انتقال حرارت، انتقال جرم، اختلاط چند فاز با هم (سوسپانسیون و تعلیق) در صنعت به کارمی رود.

در این همزن مکانیکی امکان تنظیم سرعت چرخش پره وجود دارد. این دستگاه از یک موتور الکتریکی با یک محور هدایت شونده تشکیل شده که نصب آن به صورت عمودی است , که با يک گيره و پايه مخصوص انجام می گيرد. در دستگاه میکسر مکانیکی طراحی منحصر به فرد کنسول به کاربر این اطمینان را میدهد تا از ریخته شدن مایعات در دستگاه جلوگیری کند.

خرید دستگاه همزن مکانیکی

دستگاه همزن مکانیکی به گونه ای طراحی شده است که از دستگاه در زمانهای بسیار طولانی بتوان استفاده کرد اگرچه هنگام کار مداوم و طولانی، دمای موتور افزایش می یابد، اما ساختار مناسب سطح خنک کننده در طراحی باعث کاهش دما شده و می توان بدون اینکه آسیبی به دستگاه و موتور آن وارد شود در زمان های طولانی از آن استفاده کرد. همچنین این دستگاه طوری طراحی شده تا کاربر جهت برداشت ظروفی که در زیر قسمت پره قرار می گیرند نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته و فقط با آزاد کردن قفل پره همزن، میله را به سمت بالا هدایت کرده و ظرف خود را بر دارد. با توجه به این ویژگی ها نیاز است که برخی موارد را در این دستگاه پیش از خرید همزن مکانیکی بررسی کنید.

یک دستگاه همزن مکانیکی باید دارای ویژگی هایی مانند قابلیت تنظیم کردن دور همزن، سرعت چرخش از 2000 تا 2500 دور در دقيقه، کنترلر الکترونیکی برای سرعت بالا و پایین، تیغه از جنس های متفاوت استیل ضدزنگ، تفلون و …، موتور از نوع DC جهت ایجاد خروجی بالا در سرعت های متفاوت، قابلیت استفاده در مواد مختلف با ویسکوزیته کم و متوسط و بالا و سیستم هوشمند تغيير توان و قدرت چرخش همزن باشد.

قیمت همزن مکانیکی لابراتواری

در تعیین قیمت همزن مکانیکی لابراتواری عوامل زیادی دخیل هستند. به طور مثال قیمت همزن مکانیکی دور بالا قطعا از انواع دیگر آن ها بیش تر خواهد بود. علاوه بر جنس تیغه ها می تواند به مقدار کمی قیمت را بالا یا پایین ببرد. همزن هایی که دارای تیغه استیل ضدزنگ هستند علاوه بر طول عمر بالا، قیمت بالاتری نیز دارند. شما می توانید برای کنترل هزینه های خود نوع ایرانی این دستگاه را تهیه کنید و مطئن باشید که در صورت رعایت نکات گفته شده، پشیمان نخواهید شد.

ویبراتور لابراتواری چیست؟

از ویبراتور برای یکنواخت سازی پودر در صنایع استفاده می شود. در حوزه دندانسازی از این محصول جهت ایجاد سطوح یکنواخت در گچ، مواد رفراکتوری و انواع مواد کستینگ و حذف حباب هوا از آن ها استفاده می شود. تنظیم میزان لرزش و کاربری آسان از ویژگی های بارز این محصول می باشد. ویراتورهای لابراتواری در دو نوع بزرگ و کوچک تولید می شوند.

ویبراتور بزرگ لابراتواری، فضای کافی برای قراردادن 2 مفل رو دارد. این ویبراتور با ویبره نرم و خشن، برای مفل‌گذاری، گچ‌ریزی و… در لابراتواری های دنانسازی بسیار مناسب می باشد. از طرف دیگر ویبراتور کوچک لابراتواری تک مفل بوده و به همین علت سرعت کار کم تری نسبت به نوع بزرگ آن دارد اما مصرف برق آن به مراتب پایین تر خواهد بود.

قیمت ویبراتور لابراتواری دندانسازی

ویبراتور یکی از تجهیزات ساده لابراتواری می باشد که در به خودی خود قیمت چندان بالای ندارد اما اضافه شدن برخی قابلیت ها به آن مانند سیستم ایجاد یکنواخت لرزش با عمر بالا و سیستم تنظیم میزان لرزش می تواند قیمت آن را به حد چشمگیری افزایش دهد. به طور کلی ویبراتور لابراتواری ابزاری قابل حمل و سبک با کاربری آسان و ایمن هستند که حضورشان در لابراتوارهای دندانسازی کیفیت کار را به مراتب بالاتر خواهد برد بنابراین توصیه ما به شما خرید یک ویبراتور با امکانات هرچه بیش تر است.

خرید اینترنتی تجهیزات لابراتواری دندانسازی

تنوع بالای تجهیزات لابراتواری دندانسازی و همچنین قیمت های بالای آن ها این کار کمی چالش برانگیز کرده است. شما می توانید با خرید اینترنتی تجهیزات لابراتواری دندانسازی از وب سایت و یا اپلیکیشن یونیت قیمت ها را مقایسه کنید، اطلاعات کاتالوگی را بررسی کنید و به سادگی چند کلیم محصول مورد نظرتان را به صورت کاملا آنلاین سفارش دهید.


مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت