مشاوره خرید و قیمت سندبلاست و دستگاه پولیش

سندبلاست لابراتواری چیست؟

یکی از کاربردهای مهم این دستگاه در لابراتوارهاى دندانسازى از بین بردن گچ هاى باقى مانده پس از مرحله کستینگ، پاکسازى سطوح و ایجاد باندینگ مکانیکى در مواردى مانند فریم هاى ثابت، پارسیل، فول سرامیک ها گلاس سرامیک ها و فلدسپات ها مى باشد. استفاده از این دستگاه باعث جلوگیرى از پخش شدن پودرها و ساینده ها در محیط کار مى گردد و با استفاده از پودرهاى ساینده دلخواه در دو مخزن مجزا، دقت بالاى کارى را نتیجه مى دهد. وجود دو عدد هندپیس با نازل هاى تنگستن کارباید و کلید دو حالته به کاربر امکان انتخاب هندپیس و سرعت عمل را مى دهد.

خرید دستگاه سندبلاست داخل دهانی

دستگاه سندبلاست داخل دهانی برای متخلخل کردن سطوح دندان، پرسلن، لمینت و … از طریق پودر آلومینیوم اکساید 50 میکرون جهت افزایش گیر باندینگ، استفاده می شود. این دستگاه باید حتما دارای ویژگی هایی مانند وزن سبک، قابلیت چرخش 360 درجه، امکان نصب به صورت مستقیم به کمپرسور و داخل یونیت، قابلیت اتوکلاو ( به غیر از مخزن پودر )، دارای گیج فشار برای نمایش لحظه ای فشار و رگولاتور برای تنظیم فشار عملکرد باشند.

در هنگام خرید دستگاه سندبلاست داخل دهانی دقت کنید که مخازن این دستگاه ها معمولا 1 لیتر گنجایش شن سندبلاست را دارد و منبع تغذیه مورد نیاز آن در محدوده 210 تا 240 ولت می باشد.

قیمت سندبلاست دندانپزشکی

برخی از ویژگی های بالا در تمام دستگاه های سندبلاست دندانپزشکی وجود ندارد و کاملا اختیاری هستند که در واقع وجود آن ها باعث پیشرفته تر شدن دستگاه و همچنین افزایش قیمت آن خواهد شد. سندبلاست در سایز و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود. برخی مدل ها به صورت نیمه اتوماتیک و برخی دیگر تمام اتوماتیک کار خود را انجام می دهند که انواع اتوماتیک آن ها طبعا قیمت بالاتری دارند.

دستگاه پولیش دندانسازی چیست؟

دستگاه پولیش با قدرت بالا در صیقل و پردازش سطح به همراه ساکشن قدرتمند، یک پرداخت با کیفیت بالا توام با بهداشت حداکثری را نتیجه می دهد. همچنین به سبب استفاده از استحکامات قوی درساختار بدنه و وجود محافظ، ایمنی حداکثری در محصول فراهم شده است. بنابراین کاربر بالاترین بهره وری را از این محصول خواهد داشت.

خرید بهترین دستگاه پولیش دندانسازی

دستگاه پولیش یک دستگاه ضروری و مهم در عملکرد آزمایشگاه ها و لابراتوارهای دندانسازی می باشد که قابل استفاده برای کلیه پروتزهای متحرک، دنچرهای آکریلیک و کروم کبالت بوده و قابلیت پرداخت نهائی در دورهای متفاوت می باشد. یک دستگاه استاندارد پولیش دندانسازی باید مجهز به دو محور نصب برس های پردازش و پولیش، سیستم مکش اتوماتیک بمنظور جلوگیری از انتشار ذرات معلق و آلوده، سیستم روشنایی به منظور ایجاد دید بهتر، کیسه ساکشن به منظور سهولت در تخلیه، ظرف های لاستیکی مخصوص جهت سهولت در نظافت و سیستم مکانیکی خروج برس از شفت با هدف کاربری و نگهداری آسان باشد.

همچنین در نظر بگیرید که دستگاه پولیش دندانسازی ابعاد رومیزی داشته و نیاز به فضای زیادی ندارد اما نسبتا وزن بالایی دارد بنابراین باید فضای مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید تا نیاز نباشد آن را مدام جابه جا کنید.

قیمت دستگاه پالیش دنداسازی

دستگاه پالیش دندانسازی یکی از تجهیزات واجب و ضروری لابراتواری است که در صورت فعالیت در حوزه دندانسازی به آن نیاز خواهید داشت. قیمت این دستگاه ها به نسبت سایر تجهیزات دندانسازی بالا نیست و این تعادل قیمت به دلیل پیچیده نبودن ساختار دستگاه و همچنین تولید داخلی آن می باشد. امروزه بیش تر حجم بازار تجهیزات لابراتوری در دست تولیدکنندگان ایرانی بوده و به دلیل نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن نجومی قیمت تجهیزات خارجی، طرفداران بیش تری نیز دارند.

وب سایت فروشگاهی یونیت مجموعه بزرگی از انواع تجهیزات لابراتواری را در اختیار داشته و این امکان را به شما می دهد تا با بررسی انواع آن ها از نظر کیفیت، قیمت و امکانات، بهترین را برای خود و کارتان انتخاب کرده و تنها با چند کلیک ساده آن را درب لابراتوار تحویل بگیرید.

 

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت
selective product